Name card saya

Design name card yang ada depan belakang. Corporate color saya ikut tema logo syarikat ni, kuning dan biru gelap. Oleh sebab nama syarikat Gamat Emas saya masukkan sikit color orange ganti emas sebagai elemen garisan.

Hah ini memang bisnes saya dan suami sekarang. Jadi kalau ada antara korang atau ahli keluarga yang sakit dan tak mahu bergantung ubatan moden, hubungilah kami untuk kembali merawat tubuh badan dengan cara yang halal lagi suci. InsyaAllah berkat ikhtiar dan makanan kesihatan yang baik akan menghasilkan kehidupan yang lebih diredhai Allah. Kami pun doakan pelanggan sentiasa istiqamah dan bersabar menghadapi dugaan penyakit. Telefon kami untuk temujanji penerangan tentang khasiat Gamat, insyaAllah kami datang selepas waktu pejabat ya:-)


Kalau malu-malu atau nak baca dulu maklumat berkaitan penyakit atau masalah kesihatan korang, syarikat ini bagus kerana sediakan cerita mengenai penyakit, punca dan apa yang khasiat Gamat boleh bantu di websitenya www.gamatemas.com.my
Kami pun rujuk website, buku rawatan dan testimoni yang doktor perubatan yang syarikat lantik sebelum boleh syorkan sebarang produk makan kesihatan yang ada. Cara ini lebih jujur dan berkat dalam berniaga kan. Kami pun testimoni sendiri kerana menggunakan sendiri produk syarikat ini :-)

Comments