Ucapan Raya Untuk Teman Pejabat!

Ucapan Raya Untuk Teman Pejabat


Design ucapan raya yang unik untuk teman pejabat ini boleh diprint atau sekadar emel kepada semua teman sepejabat/jabatan korang. Bolehlah membangkitkan mood raya kat pejabat tu sambil-sambil mengejar pelbagai dateline kerja untuk disiapkan sebelum cuti panjang minggu depan. Lagipun minggu depan kan dah ramai yang cuti. Ayuh bos-bos atau pekerja pun boleh dapatkan design ni untuk ucapan raya alaf moden gitu. Nak yang boleh edit / ubahsuai sila tinggalkan komen berserta e-mel atau e-mel terus ke rosnah.miskan@gmail.com Harga akan dimaklumkan. Harga spesel untuk yang pernah jadi pelanggan saya - Designbersamasaya :-)
Saiz asal : 1662 x 1455 pixels

*Format .PSD - hanya teks yang boleh edit / ubah
*Format .Ai - semua item boleh edit / ubah 

Tak tahu nak edit/ubah design ni? Takpe. Sila e-mel ayat yang korang nak letakkan di atas ipad tu dan saya akan berikan harga lain. Tak semestinya ucapan raya, ayat lain pun boleh :-)

Dapatkan file design ini supaya korang boleh gunakan untuk buat ucapan lain, seperti hari lahir ker, atau simpan untuk raya lain kali jugak. Amboi dah tak sabar nak cuti panjang ya..anyway selamat meneruskan baki puasa 2013 dengan jayanya dan selamat berhari raya!
Ikhlas dari, Rosnah & Blog Designbersamasaya!

Comments